Evet özgürce, çünkü astığı astık kestiği kestik bir yönetimle yönetilen şu Türk toprağı için ne denirse densin, yeryüzünde buradan daha özgür yaşanan bir ülke yoktur; ama tek bir koşulla: kendini silecek, yığın içinde eriyip gidecek, hiçbir şeyle göze çarpmayacak, sağır ve kör olacaksın