🪽
‘’Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer olur.’’- Martin Eden(Jack London)
Ars longa, vita brevis
I am only human
Ne kötü oyun şu ölüm oyunları. İnsan soyunun icat ettiği en kötü oyunlar ölüm oyunları… Varıp en sona dayamak ve bitirmek, neden? Bu ölüm oyunlarının da en korkuncu, kan gütme oyunu. İğrenç! Ve insan öldürmeyi gelenek haline getirmek, korkunç!
Ölümü bilmeyen, hiçbir şeyi bilmez. Ölümü bilmeyenler yaşıyor da sayılmazlar. Ya ölüm olmasaydı, ya ölüm korkusu olmasaydı? Usandırıcı bir şey… Ölüm olduğu için biraz daha çok yaşamak istiyoruz. Ölüm olmasaydı… Turnaların yaşamak tutkunlukları var mı, böylesine, insancasına…
Fakir fıkaranın dostu olduğu yalan. Hiçbir bey, hiçbir fıkaranın dostu olamaz. Fıkaranın yanlarında hiçbir kıymeti yok. Fıkaralar onların yanında insan sayılmazlar.