İnsan için ne yaşayabileceği ne de ölebileceği bir çağ gelince yakınma neye yarardı? Evet, ne yaşayabilir ne ölebilir, ancak toprağa çakılan bir direk gibi çürüyebilirdi.
Bir insanın nasıl biri olduğunu görür görmez anlamak gibi şanslı bir yeteneğim yok, aksine ilgimi çeken kişiyle çabucak ahbaplık kurmak gibi talihsiz bir huyum var.