Keşke bu felâketler başımıza gelmeseydi de, yine tanışmasaydık, diye düşündü Milas. Ama keşkelerle hayat ilerlemiyordu, bu gerçeği idrak edeli çok olmuştu.
"Nasıl gökyüzüne iki güneş sığmazsa, yeryüzüne de iki önder sığmaz." demiş Büyük İskender. Çok da doğru söylemiş! Lakin bu "iki önder" ifadesinden "iki hükümdar algılanmasın. Önderlik öyle bir şeydir ki,sıradan bir insanda bile görülebilir. Yüce Allah tarafından pek az insana verilen bir yetenektir bu"