.....
Bitiriyorum burada
Bütün işlerimi görmüş gibiyim
Yazmış gibiyim bütün şiirlerimi
Bakıyorum tamamlanmış bir yapıya
Artık sevmiyorum dalgalı denizleri
Kuşların kanat çırpışları da içimi gıcıklamıyor Beklemiş gibiyim yıllar boyu
Bulmuş gibiyim özlediğimi
Bir nehir denize kavuşuyor düşlerimde
Kanım damarlarımdan sessizce çekiliyor
Bir şeyler sorup, yanıtlyorum kendi kendime: - Ölümün olmadiğı o ülke nerde?
- Ölümdür, ölümün olmadığı tek ülke!
Uzun bir şiirin son dizesindeyim
Artık yeni bir şiire başlayabilir miyim?