COPERNICUS

COPERNICUS
@Copernicus
işte sahneden indim ve öpüyorum ağzından
Hayat devinirken çığlık atmak niye?
"Demek ki öyle değilmiş.Asıl son gelince insan çığlk atmıyormuş."
Sayfa 131 - İthaki
Reklam
Uzun bir şiir oldu hayatım
..... Bitiriyorum burda. Artık hiçbir şey sorma.
Sayfa 82 - Kırmızı kedi
Bitmiyorum, aksine yeniden doğuyorum
..... Bitiriyorum burada Bütün işlerimi görmüş gibiyim Yazmış gibiyim bütün şiirlerimi Bakıyorum tamamlanmış bir yapıya Artık sevmiyorum dalgalı denizleri Kuşların kanat çırpışları da içimi gıcıklamıyor Beklemiş gibiyim yıllar boyu Bulmuş gibiyim özlediğimi
Sayfa 81 - Kırmızı kedi
UZUN BİR ŞİİRİN SON DİZELERİ
Bir nehir denize kavuşuyor düşlerimde Kanım damarlarımdan sessizce çekiliyor Bir şeyler sorup, yanıtlyorum kendi kendime: - Ölümün olmadiğı o ülke nerde? - Ölümdür, ölümün olmadığı tek ülke! Uzun bir şiirin son dizesindeyim Artık yeni bir şiire başlayabilir miyim?
Sayfa 80 - Kırmızı kedi
.... Sonra, ağlarmışcasına kendi ölümüne Uzun uzun ağladı....
Sayfa 80 - Kırmızı kedi
Reklam