Bir zamanlar çocuklarımız parasız okuyordu, evlerimiz vardı, çocuklarımızın geleceğini görebiliyorduk, insan olduğumuzu hissediyorduk. Önce işyerlerimiz, fabrikalarımız kapandı. İşsizleştik, aç kaldık... Şu anda kaosun içinden geçiyoruz. Ne olacağını bilmiyoruz. Her gün biraz daha yoksullaşıyoruz.