Umay

Umay
@Cornus
Kimse yok, senden içeri bende tarihten beri
İşte o alıntı
Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman, bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da, canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız, o kitap bence gerçekten iyidir.
Umay
İşte o alıntı mı ? Herkesin paylaştığı alıntı mu ? 😂
Reklam
bu kim
Hep yanıldı ve yenilgilere uğradı Ama atıldı yine de yeni serüvenlere Vakti olmadı acıların hesabını tutmaya Durup beklemeye, geri dönmelere vakti olmadı
Sayfa 13·Kitabı okudu
1000Kitap
Umay isimli okura yanıt verildi
Umay
Merak eder miydin ya? Şaşkınım
bu kim
Hep yanıldı ve yenilgilere uğradı Ama atıldı yine de yeni serüvenlere Vakti olmadı acıların hesabını tutmaya Durup beklemeye, geri dönmelere vakti olmadı
Sayfa 13·Kitabı okudu
1000Kitap
Umay isimli okura yanıt verildi
Umay
Evet
bu kim
Hep yanıldı ve yenilgilere uğradı Ama atıldı yine de yeni serüvenlere Vakti olmadı acıların hesabını tutmaya Durup beklemeye, geri dönmelere vakti olmadı
Sayfa 13·Kitabı okudu
1000Kitap
Umay
Bu ben