"Bütün gün yatakta kalmanın nesi hoş?"
"Kimseyi görmek zorunda kalmıyorsun."
"İyi bir şey mi bu sence?"
"Evet, tabii."
"Ne yaparsın yatakta?"
"Bazen radyo dinlerim."
"Ne dinlersin?"
"Müzik. Konuşmalar."
"Kızları düşünür müsün?"
"Tabii. Ama onlar bitti benim için."
"Böyle düşünmemelisin."
"Evimizin üstünden geçen uçakların zaman çizelgesini yaparım.
Her gün aynı saatte geçerler. Zamanlarını bilirim. Birinin 11:15'te geçeceğini biliyorsam 11:10’da motorun sesine kulak kabartırım, ilk sesi duymaya çalışırım. Bazen duyduğumu sanırım, bazen emin değilimdir ama sonra duymaya başlarım, uzaktan gelir. Sonra güçlenir. 11:15'te üstümden geçer ve ses doruktadır."