Bazı komik diyaloglarıyla güldürürken düşündüren akıcı bir eserdi. Resmen, tam olarak okudum bitti budur. Hemen bitiverdi. Eğlenceli ve dini sevenlere itinayla tavsiye edilir.
Her nehirde biraz daha şaşkınlığa kapıldığım, okunası, güzel bir eser. Yalnız üsluba pek ısınamadım bir yerden sonra sarmıyor tek sorunu da akıcı olmaması sanırım.
İnceleme yazmaya üşendim cidden ama okuyan - okumayan herkes ne kadar okunması gereken nadide bir parça olduğunu bilmeli. Eğer hâlâ okumadıysanız, size Madam'ın sürükleyici fakat bir o kadar adi yaşamında mutlu tahayyüller diliyorum.