Yine geldi, hasret ayı Aralık
Yerler buz gibi, her taraf olmuş karlık
Nedense bu ay, bende çağrıştırıyor hep ayrılık
En değerlimi toprağa verdim,o gün dünyam oldu karanlık
Her yanımı sarmış sanki zifiri karanlık
Bir daha olmayacakmış gibi hiç aydınlık
Allah'a yalvarayım o elbet verir bir ferahlık...