Zaten ona belli başlı yeteneğin nedir diye sorulduğunda da “İnsanlığın özgürleştiricisiyim. İnsanlığın başına gelen kötülüklere devayım. Gerçeğin ve yalın konuşmanın peygamberiyim” der.
Başkaları tarafından beğenilmek derdi olmadığı gibi “Birileri sizi övüyorsa bunların hiçbirine önem vermeyin ama eğer sizi yeriyorlarsa, işte o zaman kıymetli olduğunuzu anlayın” der.