Bazen yine o girdaba kapılacağımı,hortumun yaklaştığını,yanımdan geçerken beni içine çekeceğini,düzen ve ölçü duygularımı kaybedip yine dönmeye,dönmeye,dönmeye başlayacağımı sanıyorum...
Kendimi kaybetmiş gibiyim; tek istediğim sonsuza dek,daima,bütün ömrümce onun yanında olmak,onun ışığıyla,onun halesiyle aydınlanmak. Ondan ötesini bilmiyorum!Ondan kaçabilir miyim hiç?