Ceylan candemir

Ceylan candemir
@Cylncndmr
“Ben tam dünyaya göre Ben tam kendime göre Ama sizin adınız ne Benim dengemi bozmayınız”
Sınavlar bitse de kitaplarıma dönsemm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şehrimi terketmek istiyorum...
Zira hepimiz yaşamla bağını az ya da çok kaybetmiş,kör topal idare eden insanlarız.
Kolay elde edilmiş bir saadet mi,yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir ?
Beni rahatsız etmesinler diye bütün dünyayı bir kapiğe satarım