Ceylan candemir

Ceylan candemir
@Cylncndmr
“Ben tam dünyaya göre Ben tam kendime göre Ama sizin adınız ne Benim dengemi bozmayınız”
Zira hepimiz yaşamla bağını az ya da çok kaybetmiş,kör topal idare eden insanlarız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kolay elde edilmiş bir saadet mi,yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir ?
Beni rahatsız etmesinler diye bütün dünyayı bir kapiğe satarım
Paramparçayım.
Aşık Murat Çobanoğlu rahmetle..
Neyine güvenem yalan dünyanın Kerem’i yandırıp kül etmedi mi