"Kapıya bıraksam derdimi bulup alan olur mu acaba? Ya da bir çöpün kenarına veya bir deniz kıyısına bıraksam alır götürür mü bu kopkoyu hüznü? Kalbimin çıtırtılarını duyuyorum. Tek tek kırılıyor her bir parçası. Hani 20 kırığa denkmiş ya bir bebeğin doğum sancısı. Kaç kırığa tekabül eder ayrılığın hiç bitmeyen acısı..."