Dilek

"Aslında kimse başkalarının acıya katlanma gücünü bilemez. Bir tek yüreğimiz bilir. Bu neye yarar? "
Sayfa 274·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır. "
Sayfa 255·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
"Unutmakla affetmek arasında ne fark var?" "İnsan affedince her şeyi unutur. Ama sadece unutursa çoğu zaman sonradan o şeyler tekrar su yüzüne çıkar."
Sayfa 125·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
"Acı çok zalim bir şeydi! Neden bütün ağırlığıyla bir seferde gelip aynı hızla geçmiyordu? "
Sayfa 120·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
-"Beni hatırlamak zor mu yani, monptit?" +"Evet. Çünkü insanları hatırlamak için önce unutmak gerek. Ben bunu asla yapamam."
Sayfa 101·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı