Tam 44 yıl önce bugün açmışım gözlerimi dünyaya. Çocukken 40 yaş üstü birisi için "genç" dediklerinde, "nesi genç ya, yaşayacağı kadar yaşamış" diye düşündüğüm yaştayım. Ve ne gariptir ki kendimi hâlâ o küçük kız gibi hissediyorum.
Yolun yarısını geçtim ve benim kendimi bulma sürecim yolun bu yarısında başladı. O kadar ki, yeni bir mesleğim bile var artık. Çünkü yıllar önce bir söz verdim kendime.
"Varlığımla yokluğum arasında bir fark olmalı"
Rabbim o farkı yaratabilmeyi, arkamdan "iyi insandı" dedirmeyi nasip eder inşallah.