Sevdim.Güzel ama filiyle pek benzemiyor.Ama yinede güzel bir anlatımı var.James Dashner in mükemmel kitaplarından biri .Devamı nasıl bitecek merak ediyorum.
Mükemmel gidiyor.Ama bi yandan da bitecek diye çok üzülüyorum.Kéşke devamı gelsede bitmese.Umarım sonu çok güzel olur.Umarım bazı karakterler ölmemiştir.