İlk basta çok sıkıcı geliyor .Ama okudukça da bitmesini istemiyorsunuz .O adamın çektiği zorlukları okuyunca da bırakamıyorsunuz kitabı.Psikoloji seven herkese tavsiye ederim.
SatrançStefan Zweig · Can Yayınları · 2019279,7bin okunma
Devamını gerçekten sabırsızlıkla bekliyorsunuz.Bitince üzülmekten korkuyorum.Umarım güzel biter ve birliğin işini bitirirler.Herkese mutlaka keyifle okumasıni tavsiye ederim.
Çok sevdim iyiki almışım. Başta dikkatimi çekmedi ama okudukça hoşunuza gidiyor ve bırakamiyorsunuz.ikinci kitabı sabırsızlıkla bekliyorsunuz.elinizden asla bırakamıyorsunuz.Bilim kurgu olarak mükemmel bir kitap.