Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İyi ki doğdun. Güneşi özledim, sonra seni Keşke gölgesine razı bir fesleğen olsaydım.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İyi ki doğdun. Şimdi aramıza duvarlar örsen, yine senin sevdiğin renge boyarım…

Dilek kavalcı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·225 syf.·
21 günde okudu
·
2022 7. kitabı
Alain de Botton
8.3/10 · 2.090 okunma
Aşık olduğumuz kişinin bir zamanlar yapışık olup da. Sonra yitirdiğimiz “öteki yarımız” olduğu iddiasını ortaya atar. Başlangıçta, bütün insanlar çift sırtlı, çift böğürlü, dört elli, dört bacaklı ve aynı başta zıt taraflara bakan iki suratlı, çift cinsiyetli canlılarmış. Bu çift cinsiyetliler öyle güçlü, öyle gururluymuş ki Zeus onları ikiye ayırmak zorunda kalmış, erkek ve dişi olmak üzere işte o gün bugündür, her erkek ve kadın, öteki yarısıyla yeniden birleşebilmek için çabalayıp duruyor demek ki.
Güzellik mi aşkı doğurur, aşk kı güzelliği?