Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Dürtme içimdeki narı üstümde beyaz gömlek var.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hey, doktor! Ruhumdaki kadim yırtık hâlâ yerinde mi?
Değil mi ki, bir yere kilitlenmiş Bir küçük iyiliktir, aşk…
İnsan olan yerlerim çok ağrıyor.
Aşkın her şeyin üstesinden gelebileceğinin doğru olup olmadığını sordu ona. “Doğrudur,” diye yanıt verdi babası, “ama sen yine de iananmasan iyi olur.