Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Korku da, ölüm de, acı da insanı yeni bir doğuma hazırlayan sancıdır ama unutma ki sevgilim sakın meyve vermeyen tek ağaç, darağacıdır!..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
babamın eşikten girerkenki donuk yaşlılığı kız kardeşim ergenliğini verir aynalarda yanaklarına abim iştedir, işte, üç-beş kuruşun dalaverası.. Doğumla ölümün arası topu topu bir savaş parçası sahi, kaç kilometreydi yaşantım / kaç litre hava çektim ciğerlerime ve kaç litre yaş döktüm yüzölçümü neydi yüzümün para birimi duygularımın ve bayrağı düşüncelerimin yüreğimin dini neydi / nasıl bir yönetim şekliydi bedenim!
Ve gerekirse bana uçmayı öğretin ya da uçan kuşlar gibi onurlu ölmeyi…
-Sevmek bir ince iş sonra. Sevgi. İşte trajedinin kaynağı. Yaşamın kökeni. Bir insanı var kılan umut. Bir güle baktıkça yürek kanatan. bir kuşa bakarken hüzünlendiren. bir kadınla yatarken çocuk gibi ağlatan. umudu dalında çürüten. acıyı dayanılır kılan. aşka merhem sürdüren. bir cıbanı irinle onduran. hayır’lara evet’lerle direten. bir mektubu ısrarla bekleten. anneyi üreten. babayı çoşturan. çocuğu güldüren. bir vagon penceresinden şaşkın baktıran. Sevgi işte. Niye yeni insanlar tanımanın bana sevinç verdiğini anlatmaya çalışıyorum. - ben çabuk severim insanı belki bundandır yıkılışım
Ben herkeslerden birşey alırım. Onların iyi, güzel yanlarını seçerim. Yoksa da yakıştırırım, var gibi görürüm. Küçük yanlarını yüceltirim. Kendimde başkalaştırırım onları, yoksa nasıl dayanılır bu insanlara.