Dilek kavalcı

Dilek kavalcı
@DK06
Öyle bir zehir ki bu çok sevmek. Bütün kötülüğü çok severek yapıyoruz birbirimize. Öyle miktar belirtmeden sadece dümdüz sevemiyoruz Ya çok sevicez her şeyden çok sevicez Ya da etimizle kemiğimizle nefret edicez…
Bodrum/Muğla
1 Ağustos 1994
47 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kollarım Kurşundan ağır
Reklam

Dilek kavalcı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·374 syf.·
2022 10. kitabı
Osho
7.9/10 · 1.213 okunma
Herkes olmaya geldiğinin hep daha iyisini olmayı hedefleyip , yapmaya geldiğinin en iyisini yapmaya çalışmalı.
“Hiçbir an, hiçbir şey eksik değil.”
Susmayı severim ben.
Reklam