Bu romana sadece aşk romanı demek olmaz sizi çok farklı duyguları aynanda yaşatabilip düşündüre bilen bir romnn bence ve tabi sabahattin ali'nin dokunuşu her satırda hissediliyor herkese tavsiye ederim aslinda bu kitapla ilgili sevmediğim bir durum var ve bunu anlatmak istiyorum bence bu kitap bir türk klasigi seviyesindeyken bu kadar popülerite olması iyi bisey mi insanlar okumak için mi okuyor yoksa okudum demek içinmi? Bence bir düşünün.