Herkesin okuması gereken bir kitap.
Bildiğimiz şeyler gibi gelse de okudukça daha da derinlemesine düşünmeye başlıyor insan. Doğunun ve batının hikmet aşıklarıyla,gönül doktorlarıyla,düşünürleriyle zihinleriniz uyanıyor. Gönlümüz tesellilere muhtaç bunu anlıyorsunuz
Sf 327 “Siz yağmurun geç yağdığından şikayet ediyorsunuz ,ben de şimdiye kadar nasıl taş yağmadığına şaşırıyorum”
Sf “Gamına gamlanıp olma mahzun/Demine demlenip olma mağrur/Ne dem baki,ne gam baki/Hu “