Galiba olgunlaşmak diye buna diyorlar , her şeyi kabul etmeye başlıyorsun … İnsan beyni mükemmel bir çiftçi ; durmadan ekip biçiyor … Sonunda , olan biten her şeyi anlıyorsun . Anlamak çok tehlikeli bir şey…
…Bizlm şu karnımız var ya ! Konuşmayıp da sustuklarımız , içimize attıklarımız , şiştiklerimiz , şişip de istifra edemediklerimiz … işte bunlar bizi başka biri yapıyor , yabancı yapıyor …