Zira ki dünyadan imansız gidenlere cennet, mağfiret ve şefaat olmaz ve hiçbir şekilde cehennemden kurtuluş bulmaz. Zerre kadar iman ile giden elbette cehennemden çıkıp huzura erer.
Yaşayarak öğrendiğim bir şey var; yaptığınız iyiliğin karşılığını kuldan değil de Allah'tan beklemek insanın içine huzur salıyor ... Allah var gam yok vesselâm. Hayırlı geceler 🌹🌛
Rabbim'e sonsuz şükürler olsun, bu yağan kar gönlüme gerçek bir huzur verdi. Ben bu gece anladım ki fâni bir kula yandığım kadar Allah diye yansaymışım vuslata ererdim inşallah. ❄️❄️