Allah der ki: "Kimi benden çok seversen, onu senden alırım." ve ekler: "Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım." ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur.. Aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur, öyle garip bir dünya.. Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur.. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. En garibi de budur ya.. Öldüm der durur, yine de yaşarsın..! / Hz. Mevlana Celaleddin-i Rumi
İnsanlarımız yani bizler vücut geliştirmekle, oramızı buramızı güzelleştirmekle, değiştirmekle ve aklıma gelmeyen farklı tür uğraşlar ile uğraştığımız kadar zihnimizi, aklımızı, fikrimizi, yeteneklerimizi ve dahi farklı yönlerimizi geliştirmek için uğraşsak inanıyorum şu an daha farklı bir toplum olurduk ve hala da olabiliriz az önce bir video seyrettim gerçekten içler acısı üzüldüm... youtube.com/watch?v=TVC08_7...
"O halde, kim ki benim rızamı ve cennetimi isterse, dünyadan az ile kanaat edip, dünyanın fâni olan izzet ve lezzetlerini terk etsin. Habibime uyarak, onun yolunda gitsin."