Eskiden olsa kelebeğin kanadını ,gülün yaprağını, iğne batan parmağınızı koşar adım anlatmak istediklerinize , gün geliyor ne gönlünüz ne ayağınız milim kıpırdamaz oluyor.Hayır üzüntü de değil bunun adı anlık burukluk belki.Keşke bu kadar üzmesinlerdi.