Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
bu dengeyi kurmak çok zor, her şeyi bırakmak mı en doğrusu? yoksa sonuna kadar gitmeli mi?
dünya ve ahiret dengesini diyorum, yapmamız gerekenler ve yapmak istediklerimizi. hep 'ben' temalı yapılacaklar listemizi. üstünden çok vakit geçtikten sonra idrak ettiklerimizi. geçen zamanı geri getiremeyişimizi. cahille sohbeti keselim derken söyleyemediğimiz gerçekleri. kalbimize ilham olduğu halde yapmaya cesaret edemediklerimizi. yani gözümüzden çekemediğimiz o perdeyi. doğruculuğu bırakamamaktan kendimize yalancı kesilmemizi.
ve boşlukla dolu gözleri.
öylesine yaşanıyor her şey. öylesine soruluyor, öylesine görüşülüyor, öylesine tanışılıyor, anlamı olmasın diye bir şeylerin, yani sorumluluk almamak için, içi boş bağlar oluşuyor ve yıkılıyor kolayca. hâlbuki bi anlama tutunarak yaşıyoruz.
yavaş yavaş uzaklaşıyoruz her şeyden, en çok kendimizden. bi bakmışız, zaten hiç varolmamışız.