📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Demek istiyorum ki kızlar sadece kocalarına güvenen birer zevk aracı olmakla kalmasınlar. Bu bilinci verebilirsen, onlar kendilerini hiç olmazsa kendilerini ilkin, düşünme alışkanlığını kazanırlar. Kendini düşünmeyen, düşünemeyen, başlarını düşünemez!"
Kitabın ilk bölümü ve son iki bölümü oldukça sıkıcıydı ve şu an tam olarak doğru sıfatı bulamasam da beni rahatsız eden bir üslupta yazılmıştı. İçinde ilişkilere dair gözden kaçırdığımız, farkındalık kazanmamızı sağlayan bilgiler de var ama çok fazla tekrara düştüğünü düşünüyorum. Bilgilerin kalıcı hâle gelmesi için tekrar halinde sunulması tabii ki önemli ama en azından verilmek istenen mesaj aynı cümlelerle aktarılmayabilirdi. Ayrıca kitabın (her konuda değil tabii ki ama) bazı konularda güncelliğini yitirdiği kanaatindeyim. Beni tatmin eden bir kitap değildi. Tüm bunların yanında çok dikkat çekici ve anlamlı bulduğum tamlamalar da mevcuttu kitapta, altını çizdiğim/ not aldığım yerler de oldu.