Kitap güzel gerçekten sadece biraz daha akıcı bir dille yazılsaydı daha iyi olabilirdi bence sade ve düz bir dil kullanılmış onun yerine bu yüzden gerçekten çok sıkıcı 10 sayfa okuduktan sonra mola veriyordum sıkıcı olduğunu bilerek bu kitabı okumaya karar vermiştim sıkıcı da oldu ama güzel bir kitap tavsiye ederim ve lütfen siz de bunu bana tavsiye edenin... Diye saymayın bana :)