“Şarkıların olduğu yerde mutluluk da vardır."
“Ya insan kederli bir şarkı söylüyorsa?"
“Ne çıkar? Bir yerde iyi yoksa o yerde kötü bulunur, iyi ile kötünün arası pek öyle uzak değildir."
Kendisi gülerken gözleri hiç gülmüyordu! Bazı insanlarda buna benzer tuhaflıklara rastlamadınız mı hiç? Ya kötü bir huyu ya da derin, sürekli bir acının belirtisidir bu.