Damla

Damla
@Damlais
“Seni anlıyorum” demek büyük bir yalandır.Kocaman bir yalan.Kimse kimseyi anlayamaz ve tanıyamaz dünyada…Var olan en sağlam zırh insan vücududur,içindekileri en iyi saklayan kasa odur.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendime “Bu kadar yalnız kalınabilir mi?” diye sorardım. “Sosyal hayvan insan, dayanabilir mi kimsesizliğe?” Ama artık biliyorum yalnızlığın korkulacak bir yanı olmadığını.
Sonra anladım ki nasırlaşmış meğerse ruhum.
Hiçbir şeyi hak etmediğimi düşünmek uçurum gibi bir aşağılık kompleksi mi?Bilmiyorum.
Annem bilemezdi dünyanın sonunu doğurduğunu.