Namaste

Namaste
@Damlostanbiseyler
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım...
Yalnızım, evet... Herkes yalnızdır... Yalnızız!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnançla dağlar yerinden oynatılır.
Sadece gerçekten hissettiğiniz ve inandığımız şeyleri yaşamımıza çekebiliriz.
Mantımız genellikle yetersizlik duygumuzu güçlendirir.
Ne demişler: En son umut ölür!