damy

damy
@Damy_97
Per aspera ad astra
@Damy_97·
·
sabitlendi
Herkesin var bir hikayesi ( fotoğraf çekimi bana aittir!!)
Gidenleri var, kalanları var. Hiç bitmeyen şikâyetleri, Sönenleri var, yananları var. Kimi sustukça biriktirir içini, Kimi anlattıkça eksiltir kendini. Bir yürek var kırık, bir başkası taş, Kiminin duası var, kiminin sadece telaşı. Tutunur kimisi bir fotoğrafa, Kimisi bir kokuda bulur eski yarasını. Bazısı zamanla sarar yarayı, Bazısı her sabah yeniden kanatır acısını. Hayatta, Herkes bir şeyin peşinde aslında; Kimi huzurun, Kimi aşkın, Kimi de sadece biraz anlayışın...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kur'an-ı Kerim'de insan "nankör " olarak nitelenmektedir.