damy

damy
@Damy_97
Per aspera ad astra
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öksüz Türkiye
Artık ağaç gormek bir lüks olacak ,Allah'in bu kadar güzelliği bize bahşettiği guzel coğrafyayı yok etmek icin yemin etmis birileri!! Ve bu büyük savaslar da halkın damacana suyundan medet ummak en acısı. Birileri insanlık, Müslümanlık,vicdan yoksunlugunda yaşıyor, demekten baska bir şeye siginamiyorum.. Kıyameti yaşatıyorlar ve yakında birileri Sûr 'u satmaya çalışır!! "Ormansiz ve ağaçsız toprak ,vatan degildir." M.Kemal Atatürk
Aşk,bütün biçimleriyle, keşfedilmeye,tadına varılmaya,hissedilmeye ve her açıdan görülmeye hazır bir halde bekliyordu:ham ve güzeldi,eğlenceli ve hüzünlüydü,geçici ve sonsuzdu. Bunların arasındaki bütün tonlara da sahipti.Onu arayacak ve en sonunda görecek kadar cesareti olursa Aşk onun olabilirdi.
Aşk, her haliyle güzel..
Sevgili Flynn, Hosça kal, hatta merhaba demeden ayrildigım için çok özür dilerim. Ama hayatımdaki koşullar bana baska çare brakmadı. Bazı seylerin yaşanmaması gerekir .Bazı aşklar vakitsizdir. Ama yine de ben seni sevdim. iki kat camın arasından da olsa seni sevdiğimi düşünuyorum. Pencereden her zaman senin olacağım, Celeste
Sayfa 247·Kitabı okudu
✔️ Olgunluk bazen acı verir...Biber misali🌶