damy

damy
@Damy_97
Per aspera ad astra
Aşk,bütün biçimleriyle, keşfedilmeye,tadına varılmaya,hissedilmeye ve her açıdan görülmeye hazır bir halde bekliyordu:ham ve güzeldi,eğlenceli ve hüzünlüydü,geçici ve sonsuzdu. Bunların arasındaki bütün tonlara da sahipti.Onu arayacak ve en sonunda görecek kadar cesareti olursa Aşk onun olabilirdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk, her haliyle güzel..
Sevgili Flynn, Hosça kal, hatta merhaba demeden ayrildigım için çok özür dilerim. Ama hayatımdaki koşullar bana baska çare brakmadı. Bazı seylerin yaşanmaması gerekir .Bazı aşklar vakitsizdir. Ama yine de ben seni sevdim. iki kat camın arasından da olsa seni sevdiğimi düşünuyorum. Pencereden her zaman senin olacağım, Celeste
Sayfa 247·Kitabı okudu
✔️ Olgunluk bazen acı verir...Biber misali🌶
✔️ "Karakter, insanın üzerine giydiği görünmez bir kaftandır; gösterişle değil, duruşla belli olur."