İnsan-evren ilişkisi en kolay resimlerden çıkarılabilir. Dürüst olmayan bir resim asla güzel bir resim değildir. Resim samimiyetini ressamın duygularının derinliğinden ve saflığından alır.
Neden çocukların yaptıkları resimlerin göze güzel
gözüktüğünü hiç merak ettiniz mi? Çocuklar duygularını dışa vurmada her zaman özgür ve dürüsttürler. Armoni, denge ve uyum evrenin ilkeleridir. Yıldızların hareketinden atomlara dek her şey, uyumluysa bir güzellik yansıtır. Bu uyum insan bedeninde de mevcuttur. Çocuk bir kere yetişkinlerin çizgilerini taklit etmeye başladı mı hatları keskinleşir, o özgür havasını kaybeder ve o zarif uyum yok olur.
Bazı insanlar ahlakın içe dönük yüzünden ürkebilirler; onları ürküten davranışların sorumluluğunu üstlenmektir.
"Katı kurallar"ı, "hoşgörüsüz bir yasa"yi her şeyden fazla isteyeceklerdir.
Onlara göre hiçbir şey kendi başına karar vermekten
daha zor ve korkutucu olamaz.
Modern toplumumuzda eksik olan şeylerden biri de hayret etme yeteneğimizdir. Peşimizi bırakmayan boşluk ve anlamsızlığın bir yönü
de budur.
Yaşamda anlam ve önem taşıyan şeylerin bir fonksiyonudur hayret etmek.
Anmak, anlamak içindir.
Anlamak ise yaşatmak…
“Bütün ümidim gençliktedir” diyen bir liderin emanetine sahip çıkmak, o ümidi yeşertmek ve asla soldurmamak için;
Yaşasın 19 Mayıs! 🇹🇷
Yaşasın ATATÜRK♾️
Yaşasın kurşun işlemez fikirler♥️