“Hıristiyanlar, ne denli dindar olduklarını göstermek için eğilir, yüzüstü yere kapanır, kutsal objelere ellerini ve yüzlerini sürerler; bütün bunlar aşağılanmanın ve köleliğin sembolleridir.”
“Tarihe damgasını vurmuş ahlaki öğretileri getiren her peygamber gibi o da, ‘Tanrı adına Tanrı ile savaşacağıma’ söz vermiş ve eklemiştir:
‘Ben, Tanrı adına isyan ediyorum. O ki bana yargılama ve muhakeme gücü verdi.’”
Dinin içinde öyle bir element vardır ki, bu insanları cansız bir karınca yığınına dönüştürmeyi, köleleştirmeyi ve yığınların bir kap yemek uğruna en
değerli şeylerini vermesini beklemektedir.
"Sen Şeytanın yaptığından örnek alıp onlara
sadece ekmek vermeliydin. Ama sen yine de özgürlüklerini bıraktın onlara. Söyle bana, ne işe yarar özgürlük şayet ekmek ile itaat satın alınabiliyorsa? Ama en sonunda yalvaracaklar
bize, 'Bizi köleniz yapın ama yeter ki ekmek verin.'
diye. Unuttun mu ki insan iyiyi ve kötüyü bilmektense huzuru, hatta ölümü tercih eder."