Yalnızlık kimine göre hasta insanın kaçışıdır. Kimine göre de hasta insanlardan kaçış.
Friedrich Nietzsche
Biyoloji, Sosyoloji
Bedenim, dünya denen mezarlıkta yürüyen bir yankı sadece. Ruhumsa çoktan başka bir yerde zamanın unuttuğu, ışığın ulaşamadığı, isim verilmeyen bir boşlukta… Orada gölgeler konuşur, sessizlik düşünür; ve ben oradayım, olmayan bir benlikle.
Hepimiz hayaller kurarız ancak önemli olan hayalleri gerçekleştirecek gücümüzün ya da kendiliğinden gerçekleştiğini görecek kadar şansımızın olup olmamasıdır
Ah düşlerim kaç kez elle tutulur şeyler gibi dikilmiştir karşıma gerçekliğin yerini almak değil kendilerinin de gerçekliğe ne kadar benzediğini bana anlatmaktadır der
Hayattan çok az şey istedim ama o kadarını bile esirgedi benden bu kadar bile esirgendi benden hani yüreğimizin katılığından değil de paltomuzun düğmelerini açmaya üşendiğimiz için dilenciyi başımızdan savarız ya işte o şekilde