Hepinize merhaba.
Kitap çok güzel. Herşeyden önce millet ayrımı yapan kişiler okusun. Kitapta birbirine aşık olan Kürt ve Türk kardeşlerimiz var. Kitabı okumak istiyorsanız yapılan tüm eleştirilere söylenilen sözlere, davranışlara karşı duyarlı ve anlayışlı yaklaşmanız gerek. Okuyanlar için, umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.