"Sen V'sin , sana inanan o insanlara arkanı mı döneceksin ? Adaletsizliğe mi yenileceksin? Uyuşturucu tacirlerine, tacizcilere, masumları öldüren katillere, masumların haklarını çalanlara izin mi vereceksin ? Hala adalete inanan birileri varken onları umutsuz mu bırakacaksın ?
"Çünkü biz seninle ülkenin batısıyla doğusuyuz. Çünkü biz farklı kültürlerin çocuğuyuz. Çünkü biz bitmeyen bir kavganın bitmeye mahkum aşkıyız. Olmaz Gülşah olmaz. "