Melodi

10/10
·368 syf.··
2023 10. kitabı
Benim için 10/10 puanlık bir kitaptı. Dokuz vermeli miyim diye düşündüm biran ama en ufak sıkıldığım veya bu da olmamış dediğim tek bir ayrıntısı yoktu açıkçası. Dark Hunter serisindeki en sevdiğim kitap ve karakterler oldu. Hunter Legends'da ise Julian ve Grace kadar sevdiğim baş bir çift daha oldu çok şükür. Konusunu zaten okumuşsunuzdur ama yine de bahsedeyim; Karanlık Tutkular'da Zarek'i görmüştük. Onun artık bu hayattan hiçbir beklentisinin olmaması, umursamaz tavırları ve tüm iyiliklerinin sürekli yanlış anlaşılması sonucu tekrar Alaska'ya sürülmesi ve yargılanması konusunda herkes hem fikir olmuştu. Acheron yargılaması için Adalet Tanrıça'sının kızlarından biri olan Astrid'i bu süreç için ikna eder ve olaylar bundan sonra başlamaktadır. Yargılama süresi iki haftadır ve bu süreç boyunca adaletli olabilmek adına Astrid dünyaya görme yetisi olmadan yollanır. Ancak yardımcı olabilmesi için onun gözlerinden görebilmek adına yanında beyaz bir kurt da eşlik eder. Tüm bu süreç ise ne Astrid için ne de Zarek için kolay olmayacaktır. Ahhh Zarek sütlü çöreğim, acıların çocuğu minik kurabiyem, balkabağım... Bu kitabı okurken Zarek'in kendini hiçbir şeye layık görmemesi beni yedi bitirdi resmen. Astrid de o kadar fedakar ve olgundu ki bu davranışları kendisini gözümde tam bir tanrıça yaptı ayrıca birçok Tanrıçaya göre Astrid'in sevgi dolu olması, empati yapması, Zarek'i sarıp sarmalaması, onu güvende hissettirmeye çalışması ve ennn önemlisi Zarek için asla vazgeçememesi inanılmaz güzel bir olaydı. Egodan ve kibirden yoksundu. Ben bu detayı çok sevdim en azından. Artemis...sen ne f*lliksin öyle. Civcivi kaybolmuş çılgın davuk gibi davranacağına Astrid'den biraz feyz al. Sonuç olarak serinin en beğendiğim kitabı oldu diyebilirim. Duygusallığı ve dramı boldu tam benim
Şeytanla DansSherrilyn Kenyon · Pegasus Yayınları · 2014120 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Melodi

, bir kitap okudu
10/10
·368 syf.··
2023 10. kitabı
Sherrilyn Kenyon
8.7/10 · 120 okunma
7/10
·480 syf.··
2023 9. kitabı
Hunter Legends serisinin üçüncü, Dark Hunter Serisinin de ikinci kitabı olan Karanlık Tutkuları dün bitirdim çok şükür. İkinci kitaba göre olay örgüsü daha fazlaydı. Aksiyonu yerindeydi. Daha fazla karakter vardı. Zarek, Valerius ve Ash hakkında kısmen de yazar spoiler vermiş. Sevindim açıkçası çünkü olay sadece çiftin etrafında dönmeye başladığında kitap sıkıcı hale gelebiliyor. Kelt savaşçı Talon ve marjinal olmaya çalışan ressam Sunshine'ın hikayesini sevdim. En azından Trakyalı yarim Kyrian ve Amanda kadar sıkıcı değildi. Onlar da tutkuluydu ama Amanda'nın tavırları beni sinir etmişti. Gerçi sonlara doğru toparladılar ama olsun. Sunshine'ın da sevmediğim tavırları oldu. Sürekli boş yere kafasında kurup Talon'a trip atması, hicbir erkeğin üzerinde hükmü olamaz diye Talon'u itmesi beni irite etti. Çünkü Talon'un öyle bir iması yoktu. Boş yere soğuk yedi adam. Sunshine'ı da anlıyorum eski eşi kızı o kadar manipüle etmiş ve yetersiz hissettirmiş ki ister istemez başka bir erkek de aynı baskıyı kurar ve kendisini kısıtlar diye strese giriyordu. Genel itibari ile Uykusuz Geceler'e kıyasla daha çok sevdim ama bu Talon ve Sunshine ikilisini Amanda ve Kyrian'dan daha çok sevdiğim için değil. Daha fazla olay örgüsü ve karakter olduğu için yoksa bu iki çift de Makedonyalı Julian ve minnoş Grace kadar bana samimi gelmedi. Bu ikilinin arasında başka bir şey vardı arkadaşlar daha samimiydi ya da ajitasyon ve dram beni onlara müptela etti bilmiyorum ^-^ her neyse dördüncü kitaba geçmeden biraz ara vereyim diyorum ama Zarekciğimi de çok merak ediyorum bilmiyorum bakıcaz artık =_=
Karanlık TutkularSherrilyn Kenyon · Pegasus Yayınları · 2013121 okunma

Melodi

, bir kitap okudu
7/10
·480 syf.··
2023 9. kitabı
Sherrilyn Kenyon
8.1/10 · 121 okunma