Sen hayırla bekle ,gelecek olan Allah'ın iznini sırtlanıp gelecektir elbet. Gelen Allah'ın yolunun hayrını getirecektir elbet. Sonrası mı ? Sonrası 'Kün Fe Yekün'... Sonrası Allah ne isterse olur elbet....
"Ya Rab! Beni şu köşede kırdılar biliyor musun, burada öyle canımı acıttılar ki, beni şurada öyle bozdular ki, bana burada çok yüklendiler...Ya Rabbi, çatlattılar...Ya Rabbi beni anlamadılar. İnan mecalim kalmadı, öyle bozuğum ki Ya Rab...Öyle kırgınım, öyle yorgunum ki.Bilirim, bilirsin ama ne güzeldir yine de sana dönebilmek içimi"