primat günlerimizin kılları döküldü ama tenimiz çıplak kaldığı için hassasivetimiz arttı. Bu yüzden daha çok acı çekmeye başladık . İnsan gerçekten de doğada en çok acı çeken hayvandır. sineğin bacağını kopart, çiftleşmeye devam eder ama insanın eline kıymık batsa üç gün keyfi kaçar. Bu kadar çok acıya gerek var mı , bilmiyorum. acı nedir? tenimizin bize yaptığı bir ikaz, bir haberleşme. Bu haberi verirken bu kadar bağırmasına gerek var mrydı, bilmiyorum. işbu acıya muhataplığımız yüzünden sanatı ve felsefeyi icat etmek zorunda kaldık. yine acılarımız bizi haz düşkünü kıldı belki bu kadar.