Bazı narsisistik kişilikler giyimi, kuşamı, oturuşu, kalkışı, konuşması ile tam bir beyefendidir. Ancak bunların yakınlarındaki
insanlarla -özellikle de eşleri ile- konuştuğunuzda kendilerini çok değersiz hissettiklerini söylerler. Bu değersizlik duygusunu ona yükleyenin en yakınlarındaki kişi olduğunu
pek çoğu fark etmez bile.