İstatis tiklere göre bizim üniversite mezunu sayımız Mars'taki diğer ülkeler arasında en yükseği. Sayısal olarak birinci olmamız bizi yeterince tatmin ediyor. Hayır, aslında kendimizle gurur duyuyoruz. Çünkü Kedi İnsanlar çok pratiktir. Bak, eğer sayılara bakarsan başka hiçbir ülkenin üniversite mezunu sayısı bizimle yarışamaz. Bu bir gerçek ve herkes bundan memnun olup gülümser. İmparator hazretleri de bu sistemi çok beğeniyor. Eğitime önem vermemiş olsaydı bu kadar çok üniversite mezunu olabilir miydi?