Hatice Şen

Hatice Şen
@DeathBride
…Onları yaratan tan­rı bir tür şaka yapmak istemiş olmalıydı herhalde. Okulları vardı ama eğitimleri yoktu. Siyasetçileri vardı ama siyasetleri yoktu. İnsanlar vardı ama insanlık yoktu. Yüzleri vardı ama utanmaları yoktu…
Sayfa 161·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ora­da işe yarayan ilaç bizde bir hastalık haline gelmişti. Eğer düşünmezsek sorunları asla çözemeyiz ve sadece devrimin zararlarına maruz kalıp asla faydasını göremeyiz. Onların devrimlerinin amacı yeni fikirleri ve planları gerçekleştir­mekti. Bizim devrimimiz ise yaygara içindi çünkü hiç bilgi­miz yoktu.
Sayfa 156·Kitabı okudu
Eğitimle uğraşan­lar toplumun karanlığından şikayet ediyorlar ama toplumu aydınlatma sorumluluklarını unutmuşlar. Bu karanlıkta onların karakterlerinin kapkaranlık gökyüzündeki yıldızlar gibi aydınlık olması gerektiğini unutmuşlarsa bu toplumun bir umudu olabilir mi!
Sayfa 129·Kitabı okudu
Alıntı
Nasıl olsa eğitim işe yaramaz bir şeydi. Öğrennenler de saygı göstermeye değmez kişilerdi. Herkes harcanacak paradan tasarruf ennekten memnundu. Ancak okulları kapatamazlardı. Çünkü yabancıların onlarla dalga geçmesinden çekiniyorlardı. Bu nedenle "okula başlar başlamaz üniversiteden mezun olma" hareketi olgunlaştı. Okullar eskisi gibi açıktı, üniversitelerden mezun olan öğ­ rencilerin sayısı gün geçtikçe artıyor ama hiç para harcan­ mıyordu.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Alıntı
İstatis­ tiklere göre bizim üniversite mezunu sayımız Mars'taki diğer ülkeler arasında en yükseği. Sayısal olarak birinci olmamız bizi yeterince tatmin ediyor. Hayır, aslında kendimizle gu­rur duyuyoruz. Çünkü Kedi İnsanlar çok pratiktir. Bak, eğer sayılara bakarsan başka hiçbir ülkenin üniversite mezunu sayısı bizimle yarışamaz. Bu bir gerçek ve herkes bundan memnun olup gülümser. İmparator hazretleri de bu sistemi çok beğeniyor. Eğitime önem vermemiş olsaydı bu kadar çok üniversite mezunu olabilir miydi?
Sayfa 122·Kitabı okudu
Alıntı