kedyy

kedyy
@Debutades
☆☆
Yasama tutunmak yapamasamda
Okuyoruz
19 Kasım 2007
126 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
En çok neye kızıyorum biliyor musun? Benim bize dair her fırsatta bağladığım düğümlerin hepsini sen hep kesmişsin. Bak bu affedilmez işte. Affedilemez...
Reklam
Sen benim ilk çaresizliğim, Sen benim ilk yenilgimsin.
Sevmek yetmez, hissettireceksin. Eğer hissettiremiyorsan o kalpten çekileceksin. Ne sevdiğini söyleyeceksin ne de boşuna umut vereceksin.
Artık sende kalsın duyguların... Çünkü böyle daha güzel, sen ve yalnızlığın...
Neden herkes kalp kırma meraklısı bu kadar? Neden hiç kimse kırılan bir kalbi onarmak ve onarılan o kalbi sağ­lam tutmak için çaba sarf etmiyor?
Reklam