"Ben senden uzaktayken senin çevrende birilerinin olması, insanlarla konuşuyor olman, onlarla yan yana oturuyor olman, yanlarından geçiyor olman, bunlar bana ne kadar berbat hissettiriyor tahmin edebiliyor musun? Sürekli yanında olmak istiyorum. Tüm dünyaya senin hayatında benim olduğumu anlatmak istiyorum. Bilsinler istiyorum. Çünkü ben senin yanında olamıyorum, hiçbir zaman da olamayacağım... İçimde seni her şeyden herkesten korumak için deliren bir içgüdü var ve ben o içgüdüye senden kilometrelerce uzakta olduğumu anlatamıyorum.